woensdag 19 september 2018

Draaiplateau voor tv te koop

Vind draaiplateau tv op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Met ons ruime assortiment van miljoenen producten bieden we de consument een duidelijk overzicht wat er online te koop is en voor welke prijs zodat u de beste aanbiedingen kunt vinden. Zo is het bij ons altijd sale.


Chinese kast geschikt voor het opbergen van een tv.

Onderaan ook te gebruiken voor opbergruim… € 00. Weg wegens aankoop groter. Direct uit voorraad leverbaar!


Zeer goede kwaliteit en draait naar alle kanten uit. Ikea is hier net wat te ver weg om even heen en weer te gaan. De meeste draaiplateaus zijn zowel te koop als te huur.


Huren is al mogelijk vanaf dag. Wij zorgen indien gewenst voor het transport en de installatie.

Door ons modulair systeem leveren wij draaischijven in iedere grootte en draagkracht uit aluminium of staal, van m tot meter doorsnede, van kilo tot 4ton draagkracht, te huur of te koop.


U kunt draaischijven uit onze standaardcollectie bestellen maar wij kunnen deze voor u ook op maat ontwerpen en bouwen. Maar ik heb WEL een hele grote nieuwe woonkamer en ik zou zowel graag TV kijken als ik op mijn bank zit, als wanneer ik sta te strijken en daarnaast moet ik ook vanaf mijn gamestoelpositie de perfecte hoek hebben voor mijn TV. Gemakkelijk als nieuw op te knappen, nl blank gelakt multiplex okoumé en zwart gelakt staal.


Te koop : Draaiplateau met wandbevestiging voor o. Afmetingen plateau 8x5cm. Reserveplateau 76x45cm. Wandbevestigingsplaat x37. Nu ben ik reeds in het bezit van een mooi TV -meubel.


Op de kop getikt bij de Trendhopper voor 1Euro. Ik ben van plan om mijn TV aardig wat malen om te schuiven. Omdat het nu glas is krijg je veel krassen. Ik dacht iets van een draaiplateau. Kan je zoiets zelf maken?


LCD tv 3d blu-ray speler Speakers en passieve subwoofer Afstandsbediening Kabels Er zit maa. MediaMarkt, ik ben toch niet gek !

PHILIPS TV OP DRAAIPLATEAU ZEER WEINIG GEBRUIKT FULL HD INCH AMBILIGHT GESCHIKT VOO. Ik zoek een beugel voor de tv aan de muur te bevestigen mag 2e hands.


Mooie koloniale ( tv ) kast, in goede staat te koop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts