maandag 23 juli 2018

Besta lade sluit niet goed

Mijn Besta zit in elkaar. Van veraf ziet ie er leuk uit, maar. Vooral voor bijna 2euro. Het is net alsof de deurtjes niet goed aansluiten op het frame van de kast. Ze steken vooral in het midden.



Inmiddels hangt het ding, maar blijkt een kastje moeilijk en het andere niet te sluiten. Ik heb lades , die alle niet goed werken. Je kijkt dus in de lade en stof heeft er vrij spel. Hierbij wil ik een klacht melden over IKEA : jaar geleden gekocht.


Deurtjes waren niet goed af te stellen. Meerdere malen op de afdeling waar de kasten gemonteerd staan gemeld en gevraagd of ik iets. Zoeken wij het verder voor je uit.


V5COiM Laat je ons weten of het gelukt is? Lade sluit niet goed , dat is het probleem. Wij hebben sinds kort een besta tv meubel, hebben allemaal losse elementen gekocht , kasten onder en kasten boven in het midden de TV.


Je moet even goed kijken en nog eens proberen met de lade. Ik weet niet neer welke van de twee het was, maar het was zo opgelost. Heeft iemandt een idee waar het aan zou kunnen liggen.


IKEA – BESTÅ , Laderail, druk-en-open, , De laderails hebben een geïntegreerde druk- en openfunctie, dus je hebt geen handgrepen of knoppen nodig en kan de lade met. Gedetailleerde omschrijving: We hebben Ikea besta kasten met lades en deuren erin, de lades en deuren moeten afgesteld worden. Ben er zelf mee bezig geweest maar dat lukte niet. Nu kunt u de deur afstellen door middel van de stelschroeven of 3. De deur beweegt in de hoogte, diepte of zijdelings. Gelieve bij de definitieve verstelling van de scharnieren ervoor te zorgen dat de scharnieren niet onder spanning staan, dit om glasbreuk te.


Besta kasten (192cm hoog) moeten aan elkaar gezet worden, gemonteerd worden aan de muur en de lades en deuren moeten goed afgesteld worden. Hoe dan ook: gewoon lekker net zo lang blijven draaien totdat de deuren goed hangen. Toch kun je met zulke scharnieren de deuren precies gelijk krijgen, wij hadden hetzelfde euvel met onze keukenkastjes, zelf geprutst maar het lukte mij niet , toen heb ik er een.


Een aantal jaar na de installatie van uw nieuwe keuken blijken de kastdeurtjes vaak niet meer zo recht.

Re: Bestakast , lade met drukbeslag. Het lijkt wel alsof het niet goed past. Misschien ga ik wel iets heel erg doms zeggen, maar heb je alles wel in de juiste gaatjes gedaan.


Het viel mij op bij het in. Ik baal want het kastje staat in elkaar, is door mij met mijn reuma niet meer te verplaatsen of te demonteren, ik vind het een heel mooie kastje maar ik wil dat de deurtjes goed sluiten en dat wordt een heel gedoe om nieuwe gaatjes. TV meubel Besta bruin (Ikea).


Mogelijkheid tot overnemen van identieke stuks voor Euro. Weg wegens verhuis en niet meer van toepassing in nieuwe woning Besta TV-meubel (IKEA) met lades en open vakken. Xstuks, nieuw in verpakking. Vind zwart kast besta op Marktplaats.


Voor iedereen een voordeel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts