woensdag 20 februari 2019

Kruidenpotje action

Na verloop van tijd probeerde ik weer een andere oplossing voor het probleem te vnden maar het bleek uiteindelijk toch weer niet zo handig. Toen ik laatst een rondje liep in de Action kwam ik iets tegen waar ik wel héél blij van werd. Het zag er zo schattig uit! Kruidenpotjes koop je eenvoudig online bij bol. Ik heb het over de mini weckpotjes die je hieronder op de foto ziet.


Maar wat kun je er eigenlijk mee? Ik bedacht drie verschillende dingen die je kan doen met deze schattige weckpotjes. Vind glazen kruidenpotjes op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Action folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden.


U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op. Met de bewaarbakjes en vershouddozen van Xenos hoef je nooit meer restjes weg te gooien. Handig om in huis te hebben.


Ik gebruikte potjes die ik vond bij de Action voor deze DIY. Daarnaast kocht ik de krijtbordverf, krijtbordstiften en een kwast ook bij de Action. Deze potjes kosten €,voor stuks. Ik heb er stiekem best wel een kliederboel van gemaakt. Op deze foto viel het nog wel mee, maar later toen.


Vooral het kastje waar alle kruiden in staan was een ongeorganiseerde zooi. Allerlei verschillende kruiden in talloze verschillende potjes en zakjes zorgden ervoor dat ik niets kon vinden en het kastje een rommel was. Dat moest anders kunnen! Dus toen ik bij de Action tegen hele leuke, kleine weckpotjes. Deze 24Kitchen kruidenpot is een mooie pot om verse kruiden in te groeien.


Met handig waterreservoir zodat de plant altijd voldoende water krijgt en u dus altijd verse kruiden heeft voor bij het koken. Van blikjes kattenvoer en spulletjes van de Action heb ik fraaie kruidenpotjes gemaakt. Althans, in het voorbeeld links. Ze zijn natuurlijk ook met andere kleuren en dingen te versieren.


En met andere spullen te vullen! En dat ga ik nog doen ook, dus meer voorbeelden volgen later op dit blog.

De benodigdheden vind je. De kruidenpotjes zijn gevuld met de volgend.


Brabantia kruidenrek (8-delig). Blokker heeft een ruime keuze aan voorraadpotten. Arne en ik stoorden ons al een tijdje aan de vele verschillende potten met kruiden, poeders, kruidenmixen en zaden in onze kast en op onze broodtrommel.


We houden ervan om lekker veel kruiden te gebruiken tijdens het koken en willen deze smaakmakers dan ook graag bij de hand hebben en niet te. Ze zitten in een laag plastic mandje van de action , anders staan ze straks tussen de pindakaas en appelstroop, dat ik ook in die la bewaar. Aanvulling: mijn moeder heeft het niet zo hip als op de foto, maar gewoon de kruidenpotjes erin gelegd zoals je die in de supermarkt koopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts