maandag 4 maart 2019

Werkbank garage maken

Bekijk dit stappenplan van GAMMA en lees hoe je jouw doe het zelf ideeën makkelijker kunt realiseren. Zet de bovenste dwarslatten aan. Meer ideeën over Hulpmiddel organisatie, Organisatie van garage gereedschap en Garageopslag. Veel mensen knutselen en klussen thuis al jaren op een workmate, een gammele tafel of een stel schragen. Leggen hun werkstuk op een paar kratjes of stapel balkjes.


Ergernis ten top, beschadigde werkstukken, verwondingen aan handen en tenen en in het ergste geval een tot het uiterste getart stress. Dus ik heb een mooie plek voor een werkbank. Bedoeling is om een werkblad te creeeren.


Ik ga van de week ook voor materiaal kijken voor een werkbank in mijn nieuwe garage. Zelf dacht ik ook aan multiplex en dan. Makkelijk schoon te maken , ook met lassen. Ik wil in mijn garage een nieuwe stevige werkbank maken.


Nu ben ik op zoek naar tips m. Afmetingen – wat zijn een beetje handige afmetingen? Mijn schuur is van hout, gemaakt door een aantal balken van ~60x(niet gemeten) die. Beste xrxs, Ik denk dat je onderstaande werkbank bedoel wat zijn precies je vragen? Vriendelijke groet, MaakExpert Daan.


Werkbank en gereedschapsbord – Mijn eigen garage is klaar! In januari ben ik met mijn schoonvader Lammert Grooten en zwager Sander Grooten aan de slag gegaan. Koop en Verkoop Werkbanken op Marktplaats. Black en Decker Workmate en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Gedetailleerde omschrijving: Stevige werkbank van hout (eventueel in combinatie met Staal) maken voor in de garage.


De werkbank dient naast de bovenste hoofdplank ook nog een lagere 2e legplank te hebben om dingen op te leggen. Ik denk er aan om zelf een werkbank te maken voor in mijn garage maar wil natuurlijk een stevig iets samenknutselen. Hier kom ik even luisteren naar andere opinies. Zijn er mensen die ook zoiets gemaakt hebben? Eventueel een plannetje?


Dit vond ik terug van Dobbit magazine:.

OMSCHRIJVING: Garagekrik 2. Zwaar model garagekrik met een capaciteit van 2. Gemakkelijk te verplaatsen door zwenkw… € 1295. En om actie vragen, actie die Vuurenberg haar graag gaf. Het was een DUCATI MONSTER 6DARK.


Het enige wat haar ontsierde was de gele nummerplaat die achter op het spatbord gemonteerd was. Vuurenberg had al een kleinere nummerplaat laten maken , die lag klaar op de werkbank achter in de garage. Poedercoating all-staalbouw. Voor mannen was de werkbank , wat huishoudapparaten voor vrouwen waren, met het verschil dat het “bricoleren” aan de werkbank een creatieve hobby was. In dit online magazine gaan we aan de slag in de garage , en richten we deze in als werkplaats met een georganiseerde kast, gereedschapsrek en werkbank.


Verder leren we je stap voor. Richt je garage in als werkplaats en maak zelf je werkbank en kasten naar je eigen smaak. In die mooie garage moest natuurlijk ook een fijne werkbank komen.


El Jefe wilde graag een flinke houten werkbank. Nu zijn die natuurlijk te koop, maar zelf maken is leuker en kost minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts