dinsdag 15 januari 2019

Muurvernis praxis

GAMMA muurvernis kleurloos mat liter is een kleurloze, matte muurvernis. Dit product maakt geschilderde muren vuil- en vochtafstotend en optimaal afwasbaar waardoor glanzende plekken en strepen na boenen worden voorkomen. Donker geschilderde muren worden intenser van kleur en weerbaarder tegen witte. Ben je op zoek naar verf?


Met het advies van Praxis ben je verzekerd van verf die past bij jouw wensen. Muurbescherming aanbrengen?

Indicatie Verspuitbaar: Nee. Verfbasis: Watergedragen.


Productbenaming: Muurvernis. Overschilderbaar na: Overschilderbaar na ca. Alle reacties Link kopieren Quote Rapporteren Bookmark deze post.


Praxis verkoopt een speciale keukeverf die bedoeld is voor achter het aanrecht. Ik weet alleen niet of het wit is of transparant. Het is van het eigen merk en bij andere bouwmarkten hebben ze.

Praxis folder aanbiedingen van Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op.


Afwasbare muurverf Decoverf. Niet banketstaaf bedoel maar het is algemeen bekend dat de huismerk-verven allemaal baggerkwaliteit zijn. Mmm, ik ben prima tevreden over de kwaliteit van Praxis. De grondverf van Gamma vind ik ook ok trouwens. Keuken is er nog niet 😛

Krijg mei pas de sleutel.


Maar ik denk dat ik wat anders ga doen, ik zag bij de praxis witglanzende achterwanden. Denk dat ik daarvoor ga. Een volledig overzicht van alle Gamma verf. Online winkels en winkels bij jou in de buurt die verf verkopen op Vergelijk. Je muur verven hoeft niet altijd een moeilijke klus te zijn, Volg de volgende.


U kunt deze ook afwassen. Met dit type coating komen de Provençaalse landerijen en de klassieke huizen. Nieuw bij KARWEI, Muurvernis ! Een reinigbare, vocht- en vuilafstotende laag over uw muurverf. Kom voor advies langs bij ons!


Het gekke is dat een goedkopere Praxis muurverf veel beter pakt, ook de Sigma superlatex dekt wel. Kan het aan de floetrol liggen? Wat kunnen we doen om te zorgen dat de verf wel pakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts