dinsdag 29 januari 2019

Twin markers decotime kopen

Vind twinmarkers op Marktplaats. Voor iedereen een voordeel. Groothandel Twin markers uit Goedkope Twin markers Loten, Koop van Betrouwbare Twin markers Groothandelaars. Kortowas je vorige keer net te laat en heb je ze niet kunnen kopen , dan zou ik ze zeker nu halen.


Deze markers zijn een fijne toevoeging aan je “art stash”!

Door Joanne werd ik onlangs gewezen op de markers die je bij de Action kunt kopen. Er zijn zes verschillende pakjes verkrijgbaar met elk drie stiften voor slechts cent per stuk. Nu ben ik een groot fan van copic markers , maar laat mijn budget het niet toe om een enorme verzameling aan te leggen.


Iedereen lijkt momenteel wel de twinmarkers van de action gekocht te hebben, maar hoe kleur je er nu. Twinmarkers zijn een goedkope variant van alcohol markers zoals Copics, Spectrum Noirs en nog veel meer! Waarom zo duur papier kopen ? Ruim een jaar heeft de Action Twinmarkers in het assortiment.

In dit artikel een korte review van de alcoholstiften.


Zomaar even een leuke kooptip, ik heb er al veel mensen over gehoor maar zelf was ik ze nog niet bij Action tegengekomen, waarschijnlijk omdat ze de schappen uitvliegen, want zeg nou zelf, dit is een koopje en een tof artikel waar heel veel mensen op zaten te wachten. Een tijdje geleden heb ik de Twin markers van de Flying Tigers aangeschaft. Alsof die stiften nog niet genoeg waren, wilde ik ook de markers van de Action aan mijn collectie toevoegen, nadat ik erover gehoord had. Het leek mij leuk om ze voor jullie te. Dus als je alle stiften wilt hebben ben je in totaal €1- kwijt.


Maar deze stiften zijn het meer dan waard. Twin -Tuscher markers van Flying Tiger kopen ? Kijk op deze link voor het dichtstbijzijnde filiaal. Omdat het resultaat wat streperig is besluit ik ook een poging te wagen om deze plaat met Alcoholmarkers van de Action ( Twinmarker van DecoTime ) te kleuren en heb ik kleurnummer de meest lichtblauwe kleur in de plaat daarmee ingekleurd.


Het resultaat mag er zijn want dit kleurt dus wel erg mooi. Je kunt met de twinmarkers hele mooie kleurverlopen maken, ik heb ze wel al gebruikt maar eigenlijk nog geen foto gemaakt van het eind resultaat. Maar voor dat geld is het zeker het proberen waard.


This Pin was discovered by Aukje van Eerden-Brouwer. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Ik zei hierboven al dat ik het niet kon laten, maar er lagen vijf verschillende kleurtjes in het schap, en omdat ik niet kon kiezen, en ze best wel goedkoop waren, heb ik ze allemaal maar mee genomen! De twin markers van het merk Decotime zijn op alcohol basis en.


Ontbrekend: kopen LOVE: ACTION TWIN MARKERS – LoisLorinde. Een kort artikel om mijn liefde voor de Action twin markers te uiten. Even wat anders dan de fineliners waar ik normaal mee werk. Ik denk dat de meeste creatievelingen die regelmatig in de Action komen de alcoholstiften al hebben ontdekt.


Ze kosten maar cent voor een set van drie, dus zeker het. Deze leuke set van markers gekregen van een vriendin van mij omdat ze wist dat ik die wil gaan uitproberen omdat ze ontzettend goedkoop zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts