woensdag 17 oktober 2018

Bloempot action

Bekijk het grootste assortiment tuin-artikelen o. Tuin inrichten met mooie bloembakken of een plantenrek? GAMMA heeft houten bloembakken en plantenbak balkon. Check nu het assortiment plantenbakken buiten. Nederlandse winkels overzichtelijk op een rij, waardoor u eenvoudig kunt vergelijken en de beste koopjes kunt vinden. Deze pagina toont bloempot folder aanbieding bij Action – details.


U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst,. Bestel je bloempot tegen de scherpste prijs op Blokker. Op werkdagen vóór :uur bestel morgen in huis. Deco bloempot van het merk Huismerk – Action is beschikbaar bij Action voor de prijs van €0.


Bloembakken, Plantenbakken en Terracotta aangeboden en gezocht. Gereedschap en alles voor je tuin vind je op Marktplaats. Bloempotten kopen of verkopen doe je via Marktplaats. Ik vind mijn bloempotten saai en grijs, ik wil ze opfleuren door ze te schilderen.

Het zijn buitenpotten, van kunststof, en een aantal van aardewerk.


Wat voor verf heb ik nodig om deze in een leuke kleur te schilderen, zodat ze gewoon buiten kunnen staan. Kleine prijzen, grote glimlach! Door het wisselende assortiment hebben we hier geen voorraad info. Een trend op dit moment is om (oude) decoratie te versieren met muurvuller of tegellijm van de Action.


Door een dikke pasta laag in combinatie met koffiedik aan te brengen over de woondecoratie krijgt het een oude uitstraling. Met een decoratie verf kan de kleur nog worden aangepast. Ik ging op zoek naar de mooiste woondecoratie, bewerkt met muurvuller Action en deco verf.


Heb je inmiddels een mooie. Doe wat in een bakje, wat verf erbij (deco home van de action bijv. of acryl) En tamponneer het met een kwast er op. En afgewerkt met Powertex.


Volgens de beschrijving is het reservoir niet zelf- vullend. Uitstel van executie dus. Vorige week waren er ook ingenieuze gadgets voor een prikkie bij de Lidl, Action en Aldi te koop. Super goedkoop maar erg leuk! Na lange periode (wegens katten) wat minder planten in huis te hebben gehad.


Haal ik steeds vaker mijn oude bloempotten uit de kast. Maar het werd wel een beetje een bij elkaar gerapt vloekend zooitje.

Maar om nu nieuwe aan te schaffen! Er was afgezien van de kleurencombinatie niks mis met deze.


Heb hier wel potje decoverf staan van de Action en ook (spuitbus!)grondverf van Action. Op de spuitbus staat dat je de ondergrond moet opschuren, maar volgens mij lukt opschuren niet met geglazuurd aardewerk. Op de decoverf staat niets over ondergrond of voorbehandelen.


Ook ben ik aan het knutselen geweest met muurvuller van de action. Ik moet zeggen dat dat spul weer heel anders werkt dan de tegellijm die ik al eens op een glazen fles en schaaltje had gebruikt. Was wel leuk om te doen. Een plastic buiten pot van die ik nu een oude uitstraling heb gegeven.


Geef alles een cement look met spullen van bijvoorbeeld de Action (TOP IDEE). De bloempot is zowel voor wat betreft vormgeving… Meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts