vrijdag 7 december 2018

Lege kruidenpotjes xenos

De pasta komt bijvoorbeeld beter tot zijn recht in een pot dan in de originele verpakking. Het is ook nog eens onwijs handig doordat je zo kunt zien of je genoeg op voorraad hebt. De potten van Xenos komen in alle soorten en maten.


Wil je bijvoorbeeld een kleine glazen pot om kruiden in te bewaren of ben je op zoek naar. Met de bewaarbakjes en vershouddozen van Xenos hoef je nooit meer restjes weg te gooien.

Handig om in huis te hebben. Bij Xenos vind je alles wat net even anders is. Bestel gemakkelijk en snel.


Laat thuisbezorgen of haal af bij een van onze 2winkels. Op werkdagen voor 22:uur bestel is morgen in huis. Na verloop van tijd probeerde ik weer een andere oplossing voor het probleem te vnden maar het bleek uiteindelijk toch weer niet zo handig.


Kruidenpotjes koop je eenvoudig online bij bol. Vind kruidenpotjes op Marktplaats.

Voor iedereen een voordeel.


Dat is idd wat ik zoek, maar je moet er minstens 1bestellen, of in elk geval voor €7-. Heeft Xenos zoiets niet of zo? Bij xenos of een groene drogist zoals erica of misschien de tuinen. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen.


Ik vind het er in elk geval super schattig uitzien. Ik denk dat ik de volgende keer dat ik bij Action ben weer wat nieuwe potjes meeneem, want ik had nu maar een setje. En ze staan zo leuk in mijn kast!


Uiteraard kun je er ook dingen als kruiden in doen, daar waren ze. Bekijk onze creatieve oplossingen voor het opbergen van al je kruiden in de keuken. Zo heb je ze tijdens het koken snel bij de hand. Blokker heeft een ruime keuze aan voorraadpotten. Het gaat meestal om hoeveelheden tussen.


Alvast bedankt voor de reaktie. Xenos maar niet de weckpotjes want die sluiten niet. Ik hergebruik lege potjes van sambal, mierikswortel, marmite, kappertjes etc. Ook lege kruidenpotjes van het.


Regelmatig bestel ik online kruiden (mengsels) Nu heb ik daar niet de geschikte potjes voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts